De la informació aportada per l'Administració, se'n desprèn que s'ha donat resposta a la reclamació de la persona interessada i se la informat del funcionament de les urgències i de la programació de visites, i també de la possibilitat del canvi de metge. D'acord amb això, el Síndic entén que s'han adoptat mesures per atendre la reclamació de la persona interessada. Sens perjudici d'això, el Síndic fa els recordatoris següents a l'Administració:
- Que s'informi correctament les persones usuàries del CAP dels serveis i les prestacions públiques i dels possibles canvis que hi pugui haver.
- Que es desplegui reglamentàriament i de forma específica el dret a la lliure elecció de metges i de centres, circumscrit fins ara a un reconeixement genèric i regulat per una instrucció.
- Que es revisi el funcionament del servei de cita prèvia, a fi de corregir, si s'escau, la tardança a l'hora d'atendre el telèfon.
- Que s'adoptin les mesures organitzatives que siguin necessàries per respectar els drets de les persones a una atenció integral.