Atès que la informació que demanava la persona interessada és de caràcter ambiental, el Síndic recorda que l'article 10.2 c) de la Llei 27/2006, de 18 de juliol, per la qual es regulen els drets d'accés a la informació, de participació pública i d'accés a la justícia en matèria de medi ambient, estableix el següent:
?L'autoritat pública competent per resoldre ha de facilitar la informació ambiental sol·licitada o comunicar al sol·licitant els motius de la negativa a facilitar-la, tenint en compte el calendari especificat pel sol·licitant, com més aviat millor i, com a molt tard, en els terminis que s'indiquen a continuació:
1r. En el termini màxim d'un mes des de la recepció de la sol·licitud en el registre de l'autoritat pública competent per resoldre-la, amb caràcter general (?)?.
D'acord amb això, el Síndic suggereix al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural que, si encara no ho ha fet, doni resposta a l'escrit de la promotora de la queixa.