Els promotors de la queixa manifesten la seva disconformitat amb la manca d'actuació de l'Ajuntament de Barcelona en relació amb les molèsties per sorolls que provoca un restaurant, principalment quan entren i surten els clients i quan es tanquen les persianes metàl·liques.
Exposen que el dia 7 de juny de 2013 van rebre una resposta de l'Ajuntament en què se'ls indicava que s'havia dut a terme una inspecció i que, en vista dels resultats, s'arxivava la denúncia.
Els promotors estan en desacord amb el fet que la sonometria es fes al matí, moment en què no hi ha clients al restaurant, i també amb el fet que no se'ls hagi facilitat els resultats de la inspecció.
D'acord amb la informació facilitada pel Districte de les Corts de Barcelona, el Síndic constata s'estan portant a terme les actuacions necessàries per corregir i solucionar els incompliments per part de l'establiment denunciat de la normativa en matèria de contaminació acústica i de la Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
Per aquest motiu, i a fi de fer un seguiment en els expedients que l'Ajuntament de Barcelona té en tràmit, el Síndic demana a l'Ajuntament de Barcelona que dins del termini de tres mesos informi de l'evolució administrativa dels expedients oberts pel funcionament de l'activitat de restauració denunciada pels promotors.