Q-05057/2012 | Manca de resposta de l'Ajuntament de Blanes a un correu electrònic |
|
|
||||||||
|
|||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Blanes a un correu electrònic que hi va enviar en data 5 de juliol de 2012.
L'Ajuntament de Blanes ha informat que en data 29 de novembre de 2012 es va donar resposta a la petició presentada per la persona interessada. Per tant, des que la persona interessada va presentar el seu escrit fins que l'Ajuntament hi va donar resposta han transcorregut, aproximadament, cinc mesos. Per aquest motiu, el Síndic considera oportú recordar la necessitat de l'Administració de donar resposta escrita a les qüestions que plantegin les persones interessades, tant en el marc d'un procediment administratiu com quan formulin suggeriments, propostes, queixes o demandes d'informació, dins un termini raonable, per tal d'evitar demores, tal com s'estableix en els punts VII i XI del Codi de bones pràctiques administratives aprovat pel Síndic de Greuges.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
18/11/2012 | Ajuntament de Blanes | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
17/12/2012 | Ajuntament de Blanes | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
02/01/2013 | Ajuntament de Blanes | Resolució |
02/01/2013 | Ajuntament de Blanes | Seguiment finalitzat |
Normativa |
|
Llei 24/2009, del 23 de desembre, del Síndic de Greuges- DOGC.5536 (30/12/2009) |
Llei orgànica 6/2006, de 19 de juliol, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya- BOE.172 (20/07/2006) |
Codi civil- BOE.206 () |