Resolució
Q-05057/2012 Manca de resposta de l'Ajuntament de Blanes a un correu electrònic

Matèries
Seguretat ciutadana i justícia
Administració de justícia
Data d'inici 12/07/2012
Data de l'últim moviment 02/01/2013
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Blanes Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Blanes a un correu electrònic que hi va enviar en data 5 de juliol de 2012.

Contingut

L'Ajuntament de Blanes ha informat que en data 29 de novembre de 2012 es va donar resposta a la petició presentada per la persona interessada.
 
Per tant, des que la persona interessada va presentar el seu escrit fins que l'Ajuntament hi va donar resposta han transcorregut, aproximadament, cinc mesos. Per aquest motiu, el Síndic considera oportú recordar la necessitat de l'Administració de donar resposta escrita a les qüestions que plantegin les persones interessades, tant en el marc d'un procediment administratiu com quan formulin suggeriments, propostes, queixes o demandes d'informació, dins un termini raonable, per tal d'evitar demores, tal com s'estableix en els punts VII i XI del Codi de bones pràctiques administratives aprovat pel Síndic de Greuges.

Tramitació

Data Administració Tràmit

18/11/2012 Ajuntament de Blanes Sol·licitud d'informació a l'Administració
17/12/2012 Ajuntament de Blanes Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
02/01/2013 Ajuntament de Blanes Resolució
02/01/2013 Ajuntament de Blanes Seguiment finalitzat

Normativa i jurisprudència

Normativa

Llei 24/2009, del 23 de desembre, del Síndic de Greuges- DOGC.5536 (30/12/2009)
Llei orgànica 6/2006, de 19 de juliol, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya- BOE.172 (20/07/2006)
Codi civil- BOE.206 ()