Q-05118/2012 | Manca de resposta de la Direcció General de Transports i Mobilitat a un escrit amb relació a la necessitat d'incrementar la xarxa ferroviària a Catalunya |
|
|
||||||||
|
|||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de la Direcció General de Transports i Mobilitat a l'escrit que va presentar amb relació a la necessitat d'incrementar la xarxa ferroviària a Catalunya
De l'informe del Departament de Territori i Sostenibilitat es desprèn que el promotor ha estat atès en diverses ocasions i que s'ha donat resposta expressa a les qüestions que plantejava. No obstant això, el Síndic recorda que la Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició, estableix que l'Administració ha de comunicar al peticionari tant la recepció de la petició com la seva inadmissió a tràmit i, en cas que hagi estat admesa a tràmit, la resolució final. D'altra banda, el Síndic també recorda que, tal com consta en el Codi de bones pràctiques administratives, l'Administració ha de donar resposta escrita a les qüestions que les persones li plantegin també per escrit, tant en el marc d'un procediment administratiu com quan formulin suggeriments, propostes, queixes o, demandes d'informació.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
08/10/2012 | Direcció General de Transports i Mobilitat | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
11/12/2012 | Direcció General de Transports i Mobilitat | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
14/01/2013 | Departament de Territori i Sostenibilitat | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
08/02/2013 | Departament de Territori i Sostenibilitat | Resolució |
08/02/2013 | Departament de Territori i Sostenibilitat | Seguiment finalitzat |