El Síndic no ha rebut resposta de l'Ajuntament de Sant Quintí de Mediona al requeriment de donar compte de les actuacions dutes a terme pel consistori per resoldre l'objecte de la queixa.
En aquest sentit, el Síndic recorda a l'Ajuntament que l'article 55 de la Llei 24/2009, de 23 de desembre, del Síndic de Greuges, determina que les autoritats i el personal al servei de les administracions, els organismes, les empreses i les persones subjectes a supervisió han de facilitar al Síndic de Greuges els expedients, les informacions, les dades i la documentació que aquesta institució els sol·liciti que estiguin relacionades amb l'objecte d'una investigació.
En concret, pel que fa a l'assumpte d'aquesta queixa, el Síndic recorda a l'Ajuntament que d'acord amb el que estableix l'article 25.2 d) de la Llei de bases de règim local, el municipi ha d'exercir en tot cas competències en matèria d'ordenació, gestió, execució i disciplina urbanística; promoció i gestió d'habitatges; parcs i jardins; pavimentació de les vies públiques i conservació de camins i vies rurals.