En el seu informe de resposta, l'Ajuntament d'Amposta exposa que els ordinadors ja han estat reparats per la Secretaria de Telecomunicació, la qual n'és la propietària, i en relació amb la bomba de calor manifesta que la van retirar atès que els veïns de l'edifici no en van autoritzar la col·locació a la façana. Tot i així, manifesta que el local disposa d'un calefactor i que, ateses les dimensions del centre, és suficient per escalfar-lo.
Vista la informació aportada, el Síndic constata que no s'ha donat resposta al promotor de la queixa, per la qual cosa assenyala que, d'acord amb els articles 22 i 29 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, s'ha vulnerat el dret de la persona interessada a la bona administració. Així doncs, el Síndic recorda a l'Ajuntament que les administracions públiques han de garantir en la seva actuació l'exercici i l'efectivitat dels drets dels ciutadans, i demana que comuniqui al promotor de la queixa la resposta a les qüestions plantejades a la seva queixa.