La persona interessada, desplaçada temporalment a Catalunya des del País Basc, exposa la seva queixa envers el Servei Català de la Salut per la demora perquè l'atengui un especialista de l'hospital Moisès Broggi.
Arran de la informació que ha tramès el Departament de Salut, el Síndic constata que, malgrat que l'objecte concret de la queixa va quedar resolt perquè finalment la persona interessada va ser visitada per l'especialista, l'Administració no va donar resposta a la queixa que aquesta persona va plantejar per la llista d'espera, ja que la queixa es va respondre quan la visita ja s'havia dut a terme.
Per aquest motiu, el Síndic recorda a l'Administració l'obligació que té de contestar totes les reclamacions que li adrecin les persones interessades en un termini raonable i útil, i de donar resposta a allò que se'ls planteja. En aquest cas concret, la resposta de l'Administració hauria d'haver-se produït abans que tingués lloc la prova mèdica, i, si hagués estat posterior a aquesta data, com és el cas, s'hauria hagut d'aclarir els motius pels quals la persona interessada no va poder ser visitada amb anterioritat.