Q-05326/2010 | Lentitud en la tramitació d'una sol·licitud de revisió de reconeixement del grau i nivell de dependència. |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa exposa que el març de 2009 va presentar una sol·licitud de revisió de reconeixement del grau i nivell de dependència de la seva mare i que actualment encara no ha rebut cap resposta.
D'acord amb la informació rebuda de l'Administració, en què s'indica que el març de 2011 es va dictar la resolució de revisió de grau de la persona interessada, el Síndic entén que el problema que va motivar la queixa ha quedat resolt. No obstant això, i tenint en compte el temps transcorregut entre la data de la sol·licitud i la data de la resolució, el Síndic recorda la necessitat de fer més esforços per evitar dilacions que contribueixin a endarrerir la resolució d'aquests procediments.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
10/01/2011 | Consorci de Serveis Socials de Barcelona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
25/03/2011 | Consorci de Serveis Socials de Barcelona | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
18/05/2011 | Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS) | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
01/06/2011 | Consorci de Serveis Socials de Barcelona | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
06/06/2011 | Consorci de Serveis Socials de Barcelona | Resolució |