El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta del Departament d'Interior a un escrit que va presentar en data 4 de juliol de 2011, en què denunciava l'actuació d'un agent de policia que es va presentar al seu domicili a petició seva i amb motiu d'un incident amb la seva ex dona.
La Direcció General de la Policia informa que el Servei de Suggeriments, Agraïments i Queixes de la Policia de la Generalitat ? Mossos d'Esquadra està gestionant la queixa del promotor i que, tan aviat com s'hagin rebut tots els informes necessaris, se li farà arribar la resposta corresponent.
Tot i això, atès que des que el promotor va enviar l'informe han transcorregut gairebé tres mesos i mig, el Síndic recorda al Departament d'Interior que aquest termini supera amb escreix el que preveu el full de suggeriment, agraïment o queixa que la Direcció General de la Policia posa a disposició dels ciutadans i ciutadanes a cadascuna de les comissaries d'arreu de Catalunya, que és de trenta dies a partir de la recepció de l'escrit a la Direcció General de la Policia.
Així, d'acord amb les consideracions anteriors, el Síndic insta el Departament a donar resposta a la persona interessada com més aviat millor sobre el contingut de la queixa que va presentar el 4 de juliol de 2011.