La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb les molèsties de sorolls que indica que provoquen les activitats de càrrega i descàrrega d'una empresa de missatgeria de Granollers.
Exposa que durant el 2013 va fer diverses trucades a la Policia Local del municipi per denunciar les molèsties pels treballs d'aquesta empresa fora de l'horari autoritzat, però que això no va servir per aturar les molèsties. Més recentment, ha presentat dues reclamacions a l'Ajuntament, la primera de la quals va donar lloc a converses entre l'Ajuntament i els titulars de l'activitat i van disminuir les molèsties durant dos mesos. Tot i això, actualment la situació segueix igual.
L'Ajuntament de Granollers ha facilitat el resultat dels mesuraments acústics que es van fer al domicili de la promotora i ha informat de les mesures correctores que es va recomanar adoptar a l'empresa de missatgeria per apaivagar les molèsties.
No obstant això, cal tenir present que la promotora també denunciava que l'empresa incomplia l'horari permès per fer la càrrega i descàrrega. Per tant, a banda de fer el seguiment sobre si l'empresa adopta les mesures correctores que es van recomanar, caldria que l'Ajuntament comprovés que la càrrega i descàrrega de l'activitat es fa en l'horari que permet l'article 13 de l'Ordenança reguladora del soroll i vibracions de Granollers.