Resolució
Q-05818/2011 Manca de servei de telefonia fixa en un domicili de Castellar del Vallès

Matèries
Consum
Telefonia
Data d'inici 21/09/2011
Data de l'últim moviment 04/10/2013
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Castellar del Vallès Actuació no irregular de l'administració
Telefónica España, SAU Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Plantejament

La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de servei de telefonia fixa al seu domicili.

Segons exposa, l'Ajuntament de Castellar del Vallès no autoritza que l'empresa Telefónica faci les instal·lacions necessàries a la zona del Balcó de Sant Llorenç per proveir del servei els veïns que, com és el seu cas, encara no disposen de telefonia fixa.

Contingut

El Síndic ha demanat a Telefónica que, en atenció a la condició d'operador obligat a prestar els elements i serveis que integren el concepte del servei universal de telecomunicacions, adopti les mesures oportunes per tal d'instal·lar la línia telefònica fixa al domicili de la persona interessada, amb independència de l'existència o no d'un deute pendent pels mesos de juny a novembre de 2011 corresponent a una altra línia.

Tramitació

Data Administració Tràmit

02/11/2011 Ajuntament de Castellar del Vallès Sol·licitud d'informació a l'Administració
02/11/2011 Telefónica España, SAU Sol·licitud d'informació a l'Administració
16/11/2011 Ajuntament de Castellar del Vallès Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
16/11/2011 Telefónica España, SAU Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
13/03/2012 Telefónica España, SAU Resolució
13/03/2012 Ajuntament de Castellar del Vallès Resolució
04/10/2013 Telefónica España, SAU Seguiment finalitzat