La persona interessada es queixa del fet que en les dues ocasions en les quals tenia visita concertada amb la treballadora social de l'Ajuntament de Barcelona per exposar-li la seva situació social i econòmica, no va ser atesa.
En l'informe de l'Ajuntament, s'assenyala que la primera entrevista es va haver de posposar a causa dels retards que es van produir aquell dia, mentre que pel que fa a la segona es va produir una confusió entre la persona interessada i la treballadora social en relació amb el lloc acordat per fer l'entrevista.
No obstant això l'Ajuntament exposa que, després d'aquestes incidències, la persona interessada va ser atesa pels serveis socials, tot i arribar tard a l'entrevista programada.
Arran de la informació proporcionada per la persona interessada, el Síndic constata que amb posterioritat als fets descrits, els serveis socials van actuar amb celeritat i van proporcionar ajuda a la persona interessada, de manera que el problema que havia provocat la queixa va quedar resolt.
El Síndic també comprova però, que la promotora de la queixa va presentar una sol·licitud davant l'Ajuntament en la qual posava de manifest la problemàtica patida en relació amb la primera atenció rebuda, i atès que no consta que s'hagi donat resposta expressa a aquest escrit, el Síndic recorda a l'Administració el seu deure de donar resposta a les sol·licituds que presentin els ciutadans.