En l'informe tramès per l'Institut Català de la Salut s'indica que la responsable del Servei d'Atenció Primària Delta de Llobregat va demanar disculpes per les molèsties que s'haguessin pogut causar al promotor i a la seva dona. També s'informa que l'equip directiu del Servei d'Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva del Prat resta a la disposició de la persona interessada per qualsevol informació o aclariment.
Vista la informació tramesa, el Síndic entén que s'han adoptat les mesures oportunes per correspondre a part de les sol·licituds fetes pel Síndic pel que fa a l'anàlisi dels fets i l'atenció dispensada per la doctora.
Tot i això, el Síndic suggereix al Departament de Salut que, en cas que la persona interessada hagi presentat una reclamació per escrit davant del CAP, se'l correspongui també per escrit i se li doni informació corresponent sobre les proves que es podien fer a la seva dona.
El Síndic també recorda al Departament que els professionals de la salut han de ser diligents i correctes i han de tractar les persones que atenen amb cortesia i amb el respecte i la consideració que mereix llur dignitat.
Per això, el Síndic suggereix al Departament de Salut que s'investigui l'actuació de la doctora especialista a què fa referència aquesta queixa, en relació amb el tracte rebut per la persona interessada.