La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta d'una empresa de transports a la reclamació que va presentar el 27 d'agost de 2012.
Exposa que és usuària de la línia d'autobusos Manresa-Olesa-Barcelona i que el 27 d'agost de 2012 l'autobús que habitualment passa a les 6.30 h no ho va fer per motius imputables a l'empresa. Atès que havia de ser a les 8:00 h a Barcelona, va trucar a l'empresa per exposar la situació, i li van suggerir que agafés un taxi i que després li n'abonarien l'import. Tot i això, encara no ha rebut cap resposta de l'empresa de transports.
L'empresa esmentada ha informat que ha pres les mesures oportunes per atendre la reclamació de la persona interessada, de manera que el Síndic finalitza la seva intervenció en aquest assumpte.
No obstant això, tot i que s'ha donat resposta a la reclamació presentada per la persona interessada, el Síndic recorda que l'article 211-4 del Codi de consum recull entre les obligacions dels empresaris l'obligació de donar resposta a les queixes i reclamacions rebudes al més aviat possible, en qualsevol cas en el termini d'un mes des que són presentades.