Resolució
Q-06170/2014 Queixa relativa al tracte rebut en un centre sociosanitari de Barcelona

Matèries
Polítiques socials
Salut
Disconformitat amb el tracte rebut pel pacient
Data d'inici 07/08/2014
Data de l'últim moviment 30/07/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Actuació irregular de l'administració - S'accepta la resolució

Contingut

La promotora de la queixa exposa que mentre la seva mare va estar ingressada en aquest centre va detectar diverses irregularitats en l'atenció als pacients.

Vista la informació rebuda, el Síndic suggereix al departament de Salut que adopti les mesures idònies per corregir les possibles actuacions irregulars del centre sociosanitari i que la direcció revisi i corregeixi, si escau, l'actitud dels professionals responsables de l'atenció. I que per fer-ho, iniciï, si cal, l'obertura d'un expedient disciplinari, sobre la base de les conclusions de l'informe definitiu del Servei d'Avaluació i Inspecció d'Assistència Sanitària.

Tramitació

Data Administració Tràmit

24/11/2014 Direcció General d'Ordenació i Regulació Sanitàries Sol·licitud d'informació a l'Administració
09/01/2015 Direcció General d'Ordenació i Regulació Sanitàries Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
09/02/2015 Departament de Salut Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
17/06/2015 Departament de Salut Resolució pendent d'acceptació
14/07/2015 Departament de Salut Resposta a la resolució pendent d'acceptació
29/07/2015 Departament de Salut Irregularitat
29/07/2015 Direcció General d'Ordenació i Regulació Sanitàries Irregularitat
30/07/2015 Departament de Salut Seguiment finalitzat