Q-06170/2014 | Queixa relativa al tracte rebut en un centre sociosanitari de Barcelona |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
La promotora de la queixa exposa que mentre la seva mare va estar ingressada en aquest centre va detectar diverses irregularitats en l'atenció als pacients. Vista la informació rebuda, el Síndic suggereix al departament de Salut que adopti les mesures idònies per corregir les possibles actuacions irregulars del centre sociosanitari i que la direcció revisi i corregeixi, si escau, l'actitud dels professionals responsables de l'atenció. I que per fer-ho, iniciï, si cal, l'obertura d'un expedient disciplinari, sobre la base de les conclusions de l'informe definitiu del Servei d'Avaluació i Inspecció d'Assistència Sanitària.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
24/11/2014 | Direcció General d'Ordenació i Regulació Sanitàries | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
09/01/2015 | Direcció General d'Ordenació i Regulació Sanitàries | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
09/02/2015 | Departament de Salut | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
17/06/2015 | Departament de Salut | Resolució pendent d'acceptació |
14/07/2015 | Departament de Salut | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
29/07/2015 | Departament de Salut | Irregularitat |
29/07/2015 | Direcció General d'Ordenació i Regulació Sanitàries | Irregularitat |
30/07/2015 | Departament de Salut | Seguiment finalitzat |