La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca d'actuació de l'Ajuntament de Tordera davant les queixes dels veïns del barri Fibracolor per les molèsties que els ocasionen les activitats d'un polígon industrial. Concretament, les queixes se centren en l'ús que fan d'un camí els treballadors d'una empresa del polígon i en les inundacions que es produeixen com a causa del desnivell que hi ha en una cruïlla de carrers.
Exposa que han trucat a la policia local en diverses ocasions per denunciar les molèsties i que també van mantenir una reunió amb dos regidors de l'Ajuntament, que van comunicar als veïns que prendrien mesures. Tot i això, les molèsties persisteixen.
En l'informe de l'Ajuntament s'indica que, pel que fa a la sortida de vehicles de treballadors d'una empresa del polígon per un camí amb accés a la depuradora, la senyalització del camí prohibeix la circulació de vehicles excepte per a veïns. No obstant això, l'Ajuntament afegeix que el fet que circulin vehicles per aquesta via no suposa en cap cas un risc en relació amb possibles emergències.
En qualsevol cas, atès que l'Ajuntament considera la via com a precària i hi està prohibida la circulació de vehicles a excepció de veïns, el Síndic considera que correspon al consistori adoptar les mesures que siguin necessàries per evitar que facin ús d'aquella via tots aquells vehicles que no siguin de veïns.
D'altra banda, amb relació a les inundacions que es produeixen pel desnivell que hi ha a la cruïlla dels carrers Verge de Montserrat i Anselm Clavé, l'Ajuntament aporta una sèrie d'informació amb relació a les obres d'urbanització del sector Fibracolor, el qual conclou que les obres estan finalitzades i pendents de la recepció definitiva. I que, durant l'any de funcionament de les obres d'urbanització del sector Fibracolor l'últim episodi de pluja intens ha posat de manifest que el desguàs del carrer Verge de la Paloma presentava deficiències com a conseqüència de les obstruccions de les reixes per fulles i per insuficiència de la secció de desguàs.
L'Ajuntament afegeix que, ateses les deficiències detectades, està estudiant alternatives tècniques per millorar la zona en qüestió, encara que està fora del sector Fibracolor i no afecten de forma directa les obres d'urbanització que es van dur a terme a l'avinguda Verge de Montserrat. Per aquest motiu, el Síndic demana a l'Ajuntament que indiqui quines són les alternatives que ha estudiat i quan es portaran a terme les obres necessàries per resoldre les deficiències existents.