Q-06350/2011 | Disconformitat amb la manca de resposta del Departament de Benestar Social i Família a una sol·licitud per a la concessió d'ajuts del programa per a l'adaptació o l'accessibilitat d'habitatge per a persones amb discapacitat |
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta del Departament de Benestar Social i Família a la sol·licitud que va presentar per a la concessió d'ajuts del programa per a l'adaptació o l'accessibilitat d'habitatge per a persones amb discapacitat per a l'any 2010. Assenyala que, atesa la manca de resposta, el dia 20 de juny de 2011 va presentar una reclamació en la qual demanava que es resolgués la seva sol·licitud, però que fins ara no ha obtingut cap resolució.
En data 11 de novembre de 2011 el Síndic va sol·licitar a l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials un informe i la documentació escaient relativa a la queixa formulada per la persona interessada. L'article 55 de la Llei 24/2009, de 23 de desembre, del Síndic de Greuges, determina que les autoritats i el personal al servei de les administracions, els organismes, les empreses i les persones subjectes a supervisió han de facilitar al Síndic de Greuges els expedients, les informacions, les dades i la documentació que els sol·licitin que estiguin relacionats amb l'objecte d'una investigació. El termini per trametre aquesta informació és de quinze dies, de conformitat amb l'article 42.2 de la Llei 24/2009. L'article 61.2.a) de la llei esmentada considera que hi ha una obstaculització de l'actuació del Síndic de Greuges en el supòsit que s'impedeixi l'accés del síndic o dels seus adjunts als expedients, les informacions, les dades i la documentació necessària en el curs d'una investigació. Atès que en aquest cas no s'ha rebut la informació demanada i que s'ha superat el termini legalment establert per enviar-la, el Síndic reitera la tramesa de la informació sol·licitada de manera urgent.
Data | Administració | Tràmit |
|
||
11/11/2011 | Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS) | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
19/01/2012 | Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS) | Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
18/04/2012 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
06/06/2012 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució |
28/09/2012 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Sol·licitud d'informació a l'Administració |
08/11/2012 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració |
06/02/2013 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració |
27/03/2013 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació per part de l'Administració |
30/04/2013 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Resposta a la resolució pendent d'acceptació |
17/07/2013 | Departament de Benestar Social i Família | Resolució pendent d'acceptació |
09/09/2013 | Departament de Benestar Social i Família | Reiteració a la resolució pendent d'acceptació |
10/09/2013 | Departament de Benestar Social i Família | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
19/12/2013 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
23/05/2014 | Departament de Benestar Social i Família | Irregularitat |
23/05/2014 | Serveis Territorials de Benestar Social i Família a Barcelona | Irregularitat |
26/05/2014 | Departament de Benestar Social i Família | Sol·licitud d'informació seguiment a l'Administració |
10/09/2014 | Departament de Benestar Social i Família | Resposta a la sol·licitud de seguiment a l'Administració |
05/11/2014 | Departament de Benestar Social i Família | Seguiment finalitzat |