La promotora de la queixa exposa que el dia 18 d'agost de 2014 tenia una visita concertada al CAP Numància amb la seva ginecòloga, però que tant la doctora com la infermera van arribar tard i la van fer passar a la consulta trenta minuts més tard de l'hora que tenia programada. Afirma que en altres ocasions en què tenia hora programada amb aquesta metgessa, la doctora també ha arribat tard. Considera, a més, que el tracte rebut va ser poc professional.
L'Institut Català de la Salut (en endavant ICS) ha informat, entre altres coses, que aquesta doctora va rebre, entre els anys 2013 i 2014, 14 queixes, 12 de les quals fan referència a la demora en les visites concertades o posen de manifest la insatisfacció amb el tracte rebut. En relació amb la infermera, s'indica que consta presentada una única queixa per insatisfacció pel tracte rebut.
De la informació rebuda se'n desprèn que es van adoptar les mesures oportunes a fi de correspondre el Síndic i la reclamació de la promotora, atès que un cop investigat els fets es va enviar al Departament de Recursos Humans de l'ICS la proposta d'incoació d'expedient disciplinari a la ginecòloga, per una presumpta comissió d'una falta molt greu i una altra de greu. En conseqüència, el Síndic finalitza les seves actuacions i arxiva l'expedient.