Els promotors de la queixa manifesten la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres a un escrit de data 19 d'agost de 2010 en què plantejaven un seguit de problemes de vialitat que afecten els residents de la zona de l'Ametllerada d'aquest municipi.
Exposen que no han obtingut cap resposta de l'Ajuntament ni han apreciat cap actuació dels serveis municipals per solucionar els problemes que denunciaven.
L'Ajuntament ha tramès un informe en què comunica les actuacions que es duen a terme davant del problema plantejat per les persones interessades. Això no obstant, no s'indica si aquesta informació ha estat traslladada als promotors de la queixa. Per si no s'ha fet encara, el Síndic recorda a l'Ajuntament que tant la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, com la Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del dret de petició, estableixen l'obligació de les administracions públiques de donar resposta expressa i fonamentada a les demandes de les persones que s'hi dirigeixin.
En aquest mateix sentit, el Síndic també es remet al Codi de bones pràctiques administratives elaborat per aquesta administració.
Així doncs, el Síndic recorda a l'Ajuntament que doni resposta a la carta de data 19 d'agost de 2010 dels promotors, i finalitza la seva intervenció en aquest assumpte.