Resolució
Q-07259/2013 Manca de resposta a una reclamació interposada per mitjà de la pàgina web de l'Ajuntament de Barcelona sobre l'atenció rebuda per part de Serveis Funeraris de Barcelona, SA

Matèries
Consum
Altres
Data d'inici 09/10/2013
Data de l'últim moviment 23/09/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Ajuntament de Barcelona Pendent d'acceptació per l'administració

Contingut

La promotora de la queixa exposa que, en ocasió de la defunció el seu pare, i tot i haver manifestat les dificultats econòmiques que pateix la seva família, Serveis Funeraris de Barcelona, SA li va oferir només uns serveis de cost força elevat, i posteriorment va poder comprovar per Internet que podien haver-se acollit a opcions més econòmiques. 

El Síndic recorda a l'Ajuntament que l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, estableix l'obligació de totes les administracions de dictar una resolució expressa en tots els procediments i de notificar-la a les persones interessades. Hauria de ser el mateix Ajuntament qui facilités directament la informació al ciutadà en resposta a les demandes d'intervenció cursades, ja sigui via web, correu electrònic o per instància escrita, en lloc d'haver d'abocar-lo a reclamar per mitjà del Síndic. 

Per tant, el Síndic demana a l'Ajuntament de Barcelona que adopti les mesures adients per tal de donar resposta a l'escrit de queixa que va presentar la persona interessada.

Tramitació

Data Administració Tràmit

31/10/2013 Àrea d'Economia, Empresa i Ocupació Sol·licitud d'informació a l'Administració
17/12/2013 Àrea d'Economia, Empresa i Ocupació Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
15/12/2014 Ajuntament de Barcelona Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
21/04/2015 Ajuntament de Barcelona Resolució pendent d'acceptació
23/09/2015 Ajuntament de Barcelona Reiteració a la resolució pendent d'acceptació