La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb una factura de Gas Natural.
Exposa que durant l'any 2012 el comptador del seu habitatge no funcionava bé, però que continuava satisfent les factures que li trametia la companyia.
L'any 2013 la companyia ha detectat la incidència i ha emès una factura basant-se en dades de consum anteriors, quan en aquell habitatge hi vivia una família de quatre persones. Així doncs, ara Gas Natural reclama a la persona interessada una factura per import de 720 euros.
El Síndic posa de manifest que d'ençà que el comptador funciona de manera errònia la persona interessada viu sola i que, per tant, no se li pot imputar uns consums que difereixen de la seva forma i el seu estil de vida.
Per aquest motiu, suggereix que, atès que Gas Natural ja disposa de registres suficients per conèixer el consum de la promotora (sis mesos, des del 29 d'abril de 2013 fins al 29 d'octubre de 2013), es faci una nova facturació del període comprès entre el mes de març de 2012 i el mes de març de 2013, a fi d'ajustar al màxim el consum i el deute que la promotora ha de satisfer.