Segons s'indica en l'informe tramès per l'Ajuntament de Teià, quan el promotor de la queixa es va adreçar als serveis socials del municipi se'l va informar dels documents que havia d'aportar a fi i efecte de valorar la possibilitat de tramitar una sol·licitud de prestació de l'RMI, però que el promotor no va informar que en aquell moment estava donat d'alta com a treballador autònom.
També s'informa que el promotor no va presentar la documentació que se li havia demanat, i que aquest va ser aquest el motiu pel qual no es va poder valorar la seva situació ni signar l'imprès de sol·licitud de la prestació de l'RMI.
D'altra banda, s'informa que el dia 2 de maig de 2011 l'Ajuntament va traslladar a la persona interessada una resposta a la seva queixa en què s'explicava que el motiu pel qual no es va tramitar la sol·licitud de la prestació de l'RMI va ser que no havia aportat la documentació demanada pel servei i que posteriorment s'havia traslladat a un altre municipi.
En vista d'aquesta informació, doncs, el Síndic dóna per finalitzada la seva intervenció en aquest assumpte.