El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el tracte rebut de la psicòloga clínica del Servei de Benestar Social de l'Ajuntament de Torredembarra, la qual no el va poder atendre i el va derivar al Centre de Salut Mental de Tarragona.
Un cop estudiada la informació de què es disposa, el Síndic entén que no s'ha informat la persona interessada en relació amb la seva queixa. Per tant, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Torredembarra que informi per escrit el promotor sobre l'objecte de la queixa.
Finalment, el Síndic també suggereix a l'Ajuntament que faciliti a la persona interessada el seu dret a conèixer tota la informació disponible en el Servei de Psicologia de l'Ajuntament, i que li faciliti, també, l'accés a la documentació que sol·liciti sobre la seva història clínica i l'obtenció de còpies de les dades que hi figurin, d'acord amb el que recullen la Llei 41/2002, de 14 de novembre, reguladora de l'autonomia del pacient i dels drets i obligacions en matèria d'informació i documentació clínica; l'article 35 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i els articles 21 i 22 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.