La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb el servei d'atenció domiciliària de l'Ajuntament de Vilassar de Mar.
Exposa que tenia concedit un servei d'ajut a domicili però que no n'estava satisfeta perquè la professional que l'atenia no respectava els horaris ni tenia en compte les seves necessitats específiques com a conseqüència del problema de salut que pateix.
Es queixa també perquè després de comunicar la seva reclamació a l'Ajuntament, aquest servei es va suspendre i no l'ha tornat a rebre, malgrat que la seva situació ho requereix.
Segons l'informe de l'Ajuntament de Vilassar de Mar, el servei d'ajuda a domicili es va concedir en un moment en què la promotora presentava un estat de salut que li impedia dur a terme les activitats de la vida diària. S'indicava també que, atesa la malaltia que pateix, es van establir uns acords específics sobre l'ús de determinats productes d'higiene per part de la treballadora familiar, però que no era possible assumir algunes de les demandes que plantejava la promotora. Finalment, l'informe exposa la possibilitat de reprendre el servei acordat inicialment en cas que la situació actual de la promotora ho faci necessari.
Sens perjudici de la valoració oportuna d'aquestes circumstàncies per part dels professionals competents, cal dir que de les manifestacions de la promotora es desprèn que la seva situació actual fa aconsellable la prestació d'aquest servei, i per tant seria convenient una nova intervenció a fi de valorar la possibilitat de prestar-li suport a domicili.
De conformitat amb això, el Síndic suggereix a l'Ajuntament que prengui les mesures oportunes perquè els serveis socials es posin en contacte amb la promotora, facin una avaluació de la seva situació i les seves necessitats actuals i es valori la possibilitat de restablir el servei d'atenció domiciliària.