Els promotors de la queixa manifesten la seva disconformitat amb la manca d'actuació de l'Ajuntament de Montmeló en relació amb les molèsties que provoca una activitat de bar del municipi, especialment els clients que se situen a l'exterior de l'establiment.
El Síndic recorda que segons l'article 45 del Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives, els titulars dels establiments han d'impedir que el públic i altres persones usuàries surtin amb begudes dels establiments, per tal d'evitar que es produeixen conductes incíviques a l'exterior.
En qualsevol cas, i a banda de les mesures que l'Ajuntament ha informat que ja porta a terme per solucionar el problema, el Síndic suggereix que es reforci la presència de la Policia Local en aquella zona sobretot en cap de setmana, a fi de dissuadir actituds dels clients d'aquell local que vagin en detriment del descans dels veïns.