El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la demora en la programació d'una visita especialitzada al servei d'oftalmologia de l'Hospital de Terrassa.
Segons el Departament de Salut, a l'aplicació de llistes d'espera del pacient no hi consta que tingui cap visita pendent amb el servei d'oftalmologia de l'Hospital de Terrassa.
El Síndic posa de manifest que durant el mes d'abril de 2015 el CAP de Can Rull va derivar el promotor a l'especialista en oftalmologia de l'Hospital de Terrassa, i que el temps per dur a terme aquesta visita és de 90 dies amb prioritat ordinària i de 30 dies amb prioritat preferent, terminis que han transcorregut amb escreix. Per aquest motiu, recorda al Departament els compromisos establerts en l'Ordre SLT/102/2015, de 21 d'abril, en la qual es fixen els terminis de referència per a l'accessibilitat a les prestacions sanitàries que són a càrrec del CatSalut, i li suggereix que s'adoptin les mesures organitzatives necessàries per fixar la data de la visita que s'ha de fer al promotor, a fi que consti en el registre de llistes d'espera i se li pugui fer sense més demora.