El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat per la tramitació d'un procediment administratiu sancionador de trànsit.
Exposa que va tenir coneixement de la tramitació de l'expedient per la publicació de la denúncia al TESTRA el 20 de setembre de 2013. Posteriorment, 14 d'octubre de 2013, va presentar escrit d'al·legacions, en què exposava que l'agent de la Policia Local no li va lliurar en mà la butlleta de denúncia i que tampoc va rebre la notificació al seu domicili. També manifestava que no va cometre cap infracció i sol·licitava l'accés a l'expedient.
En data 10 de març de 2013 l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat va informar que l'expedient es trobava en fase de proposta de resolució sancionadora, i que la suspensió de l'expedient s'havia produït en data 11 d'octubre de 2013 amb motiu de l'escrit d'al·legacions. En data 12 de març de 2014 el Síndic va sol·licitar els motius pels quals s'havia produït la suspensió i no s'havia emès la resolució sancionadora oportuna.
En data 24 de març de 2014, el promotor de la queixa va demanar la recusació pel que fa a l'expedient obert al Departament d'Interior (Regió Metropolitana Sud). Tot i això, no ha rebut cap resposta.
En data 30 de març de 2014 l'Ajuntament va comunicar que la suspensió esmentada és informàtica i que en cap cas es refereix al que disposa l'article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Aquesta suspensió produeix una paralització de la tramitació del procediment, fins que es resolen les al·legacions de la part interessada i s'emet la resolució sancionadora que correspongui.
En data 26 de març de 2014 el Síndic va demanar a l'Ajuntament l'informés quan es dictés la resolució de l'expedient. Atès, però, el temps transcorregut sense que s'hagi emès la resolució oportuna, d'acord amb l'article 22 d) de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i segons el que estableix el Codi de bones pràctiques administratives del Síndic de Greuges pel que fa al deure de les Administracions de resoldre els procediments en un termini raonable, aquesta institució suggereix a l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat que doni les ordres oportunes perquè es dicti la resolució corresponent al més aviat possible, de manera detallada i motivada, i que es pronunciï sobre totes les pretensions plantejades pel promotor.