El promotor de la queixa exposa que l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona li reclama l'import de 66,75 euros de la taxa més el recàrrec del 5%, però manifesta que no va rebre la liquidació de la taxa amb l'import principal sense el recàrrec, motiu pel qual no va poder fer el pagament en període voluntari o presentar el recurs corresponent contra la liquidació. Així mateix, explica que ha comunicat en diverses ocasions a l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat que el seu domicili habitual és en una adreça de Barcelona.
D'acord amb l'article 110 de la Llei general tributària, en els procediments iniciats a sol·licitud de la persona interessada la notificació s'ha de practicar en el lloc assenyalat a aquest efecte per l'obligat tributari o el seu representant o, si no n'hi ha, en el domicili fiscal de l'un o de l'altre. Per tant, l'Ajuntament hauria hagut d'intentar notificar la liquidació de la taxa a l'adreça de Barcelona, en lloc de l'adreça de Sant Feliu de Llobregat.
Així mateix, també cal recordar que l'article 112 de la Llei general tributària, en la redacció vigent del 6 de març de 2011 al 31 de maig de 2015, disposa que quan no sigui possible efectuar la notificació a la persona interessada o al seu representat per causes no imputables a l'Administració tributària i intentada almenys dues vegades al domicili fiscal, o al domicili designat per la persona interessada si es tracta d'un procediment iniciat a sol·licitud seva, s'ha de citar aquesta persona o el seu representant perquè se'ls realitzi la notificació per compareixença per mitjà d'anuncis que s'han de publicar, una sola vegada per cada interessat, en algun dels mitjans que estableix la llei, que entre els quals hi ha el Butlletí Oficial de la Província. Val a dir, però, que la llei estableix que la publicació s'ha d'efectuar els dies cinc i vint de cada mes o, si escau, el dia hàbil immediatament posterior. Per tant, atès que en aquest cas la publicació es va efectuar el dia 28 del mes de gener, cal concloure que tampoc es va respectar allò que disposa la normativa en aquest aspecte.
Així doncs, el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat que doni les ordres oportunes perquè es deixi sense efecte la via de constrenyiment de la liquidació de la taxa per serveis urbanístics i, en conseqüència, es retorni al promotor l'import que va abonar en concepte de recàrrec. Així mateix, també suggereix que es revisi l'adreça que consta del promotor a la base de dades de l'Ajuntament.