Un cop examinada tota la documentació i la informació de què es disposa, el Síndic no ha detectat l'existència d'una actuació administrativa irregular en la tramitació de l'expedient sancionador objecte de la queixa.
Tanmateix, si bé és cert que aquesta institució ha informat a la persona interessada sobre la manca d'irregularitat en algunes de les qüestions que plantejava i per tant ha estat informada que l'actuació de l'Ajuntament és conforme a dret, no ho és menys que aquesta tasca correspon al consistori, el qual, en vista de les al·legacions formulades i reiterades en el recurs de reposició formulat per la persona interessada, li havia d'haver donat resposta.
És per aquest motiu que el Síndic suggereix a l'Ajuntament de Terrassa que, d'ara en endavant, per tal de garantir el dret a la bona administració estatutàriament i legalment reconegut (article 30 de l'Estatut d'autonomia de Catalunya i article 28 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya), doni resposta a totes les qüestions que plantegin les persones interessades al llarg de la tramitació dels procediments administratius en l'exercici de les competències que legalment té atribuïdes el consistori municipal.
Igualment, el Síndic recomana a l'Ajuntament que formuli un nou redactat en les notificacions de les denúncies per tal que s'hi transcrigui de forma literal el precepte de la Llei de trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat vial en què es basa l'advertiment que va rebre la promotora, per tal de garantir una major informació i seguretat jurídica a la ciutadania sobre l'actuació del consistori amb relació a la tramitació i resolució dels procediments.