En el marc de les actuacions de I'Autoritat Catalana de Prevenció de la Tortura (ACPT), s'ha dut a terme una visita a la comissaria de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de Sant Adrià de Besòs el 17 d'octubre de 2013.
Després de la visita a la comissaria de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de Sant Adrià de Besòs, el Síndic arriba a les conclusions següents:
- L'estat de conservació i manteniment de les mantes i màrfegues no és l'adequat des d'un punt de vista de salubritat. Mentre les mantes continuïn sent reutilitzables cal adoptar les mesures necessàries per assegurar-ne un bon manteniment.
- L'estat general que presenta l'àrea de custodia és de deixadesa. No és acceptable l'estat de manteniment i de conservació de les dependències, sobretot des del punt de vista d'ordre i netedat. Et fet que no s'utilitzi habitualment aquest espai no és cap justificació.
- Cal penjar un cartell que indiqui que a la sala d'escorcolls també hi ha gravació de so.