La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la percepció mínima que li va imposar un interventor de Transports Metropolitans de Barcelona (en endavant TMB) per no disposar d'un títol de transport adequat, i expressa el seu descontentament amb el tracte que li va dispensar l'interventor.
Pel que fa a la percepció mínima, el Síndic no aprecia cap indici d'irregularitat per part de TMB. Ara bé, la promotora es queixava també que, malgrat haver exposat una queixa formal amb relació al tracte dispensat per l'interventor, la resposta de TMB es va limitar a confirmar la percepció mínima imposada sense incloure cap pronunciament sobre aquesta qüestió.
En vista d'aquesta circumstància, el Síndic demana a TMB que doni resposta a la persona interessada respecte al tracte rebut, en compliment del dret dels usuaris a rebre contestació de l'empresa prestatària del servei a les reclamacions i queixes que plantegin.
Atès que posteriorment TMB ha informat que donarà resposta a la persona interessada, el Síndic posa fi a la seva intervenció en aquest assumpte.