Resolució
Q-08688/2014 Manca de resposta del Comitè d'Ètica Assistencial de l'Hospital Clínic de Barcelona a un escrit de queixa per l'atenció rebuda

Matèries
Polítiques socials
Salut
Dret a l'historial mèdic i testament vital
Data d'inici 05/11/2014
Data de l'últim moviment 04/11/2015
Administracions afectades
Administració Últim moviment

Departament de Salut Pendent d'acceptació per l'administració

Plantejament

La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta del Comitè d'Ètica Assistencial de l'Hospital Clínic de Barcelona a un escrit que hi va adreçar mitjançant el qual demanava que es dugués a terme una inspecció sanitària per analitzar la mala praxi dels diferents metges que la van atendre en aquest centre sanitari.

Contingut

Malgrat que dos dies després de presentar l'escrit la Unitat d'Atenció al Client de l'Hospital Clínic va comunicar a la persona interessada que s'avaluarien els fets que exposava i que s'emetria un informe amb les recomanacions que s'estimessin adients, un any després la persona interessada encara no havia obtingut resposta.

Per tant, el Síndic suggereix al Departament de Salut que doni les ordres oportunes perquè des del centre hospitalari es facin les gestions oportunes per donar una resposta raonada a la persona interessada sobre allò que va plantejar davant del Comitè d'Ètica Assistencial de l'Hospital Clínic en el seu escrit.

Tramitació

Data Administració Tràmit

14/11/2014 Servei Català de la Salut SCS Sol·licitud d'informació a l'Administració
31/12/2014 Servei Català de la Salut SCS Reiteració a la sol·licitud d'informació a l'Administració
09/02/2015 Departament de Salut Resposta a la sol·licitud d'informació a l'Administració
16/02/2015 Departament de Salut Resolució pendent d'acceptació
04/11/2015 Departament de Salut Reiteració a la resolució pendent d'acceptació