El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la manca de resposta de l'Ajuntament de Blanes a una sol·licitud que va adreçar als serveis socials de referència.
Exposa que el dia 7 d'octubre va presentar una instància a l'Ajuntament mitjançant la qual demanava que el remetessin a l'organització no governamental Dentistes sobre Rodes, ja que a causa d'una caiguda s'ha de fer un tractament odontològic que no pot costejar. Tot i això, no ha rebut cap resposta expressa a la seva sol·licitud.
L'Ajuntament informa que s'han dut a terme diverses gestions per tal d'atendre les necessitats del promotor i que s'ha gestionat el servei d'odontologia per altres vies d'acord amb les possibilitats de l'Ajuntament.
Tot i així, el promotor s'ha tornat a adreçar al Síndic per insistir que necessita atenció mèdica urgent perquè la demora fa que empitjori la infecció que té a la boca.
Atès aquest nou requeriment del promotor, el Síndic s'ha posat en contacte amb els seus serveis socials de referència, que han informat que s'han fet gestions amb l'escola universitària de Bellvitge per tal que li facin el tractament que requereix a un preu més assequible. Han indicat, també, que no han pogut parlar amb el promotor per explicar-li-ho.
D'acord amb aquesta informació, el Síndic entén que des dels serveis socials de l'Ajuntament es farà el possible per agilitar el contacte amb el promotor a fi i efecte que pugui accedir als serveis sanitaris que requereix com més aviat millor.