La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb l'atenció prestada pels serveis socials d'atenció primària del Consorci de Benestar Social de la Selva pel que fa a la tramitació de diverses demandes d'ajut, entre les quals hi ha la tramitació d'un recurs envers la suspensió de la renda activa d'inserció per no haver acudit a una citació, la tramitació de la renda mínima d'inserció i l'ajut sol·licitat per gestionar diversos deutes que manté amb l'Ajuntament i amb uns rebuts de subministrament elèctric.
Segons ens exposa, la treballadora social no l'informa sobre les gestions que duu a terme, no li facilita còpia dels documents i dilata en el temps les tramitacions de les diferents qüestions.
Exposa que s'ha adreçat en diverses ocasions, per correu electrònic, tant a la seva referent social com al Consorci de Benestar Social de la Selva però no ha rebut una resposta satisfactòria.
En vista de l'informe tramès pel Consorci de Benestar Social de la Selva, no s'observen irregularitats en l'actuació de l'Administració. Ara bé, tenint en compte que la persona interessada ha exposat que la treballadora social no li facilita còpia dels justificants de les diferents tramitacions que anava fent a nom seu, el Síndic ha demanat al Consorci que s'interessi per aquest assumpte i que faciliti a la institució informació i documentació complementària per poder conèixer millor la situació que planteja la persona interessada.