El promotor de la queixa manifesta la seva disconformitat amb l'actuació dels serveis socials d'atenció primària de Salt, perquè considera que no rep l'ajut que necessita i que no li resolen amb celeritat les sol·licituds que presenta, com ara l'ajut d'aliments o l'ajut per al pagament de subministraments.
També es queixa perquè ha presentat tres instàncies a l'Ajuntament i no ha rebut resposta.
De l'informe social elaborat pel Consorci de Benestar Social Gironès-Salt es desprèn que els serveis socials d'atenció primària estan fent un seguiment de la situació familiar del promotor i han dut a terme les actuacions que l'equip de professionals han considerat adequades per al seu cas concret.
Ara bé, pel que fa a la manca de resposta de l'Ajuntament de Salt a les tres instàncies que el promotor va presentar, el Síndic suggereix al consistori que faci arribar una resposta a la persona interessada com més aviat millor, d'acord amb l'article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l'article 53 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.