La promotora de la queixa manifesta la seva disconformitat amb la facturació per part d'Orange d'un servei de telefonia fixa del qual va demanar la portabilitat a una altra companyia.
Exposa que era clienta d'Orange d'un servei de telefonia fixa que en data 28 de febrer de 2014 va ser traspassat a Movistar, però que Orange li ha continuat facturant. Per aquest motiu, demana que Orange anul·li l'import que li sol·licita de 58,24 euros.
Segons l'informe elaborat pel Departament de Servei al Client d'Orange, la companyia va aplicar correctament la baixa del servei el dia següent que aquesta hagués estat sol·licitada, és a dir, el 17 de juny de 2014.
No obstant això, la promotora havia demanat la portabilitat del servei a mitjan febrer, i és en aquesta data quan es va començar a aplicar i quan Orange va deixar de prestar-li el servei. Per tant, el Síndic suggereix a Orange que anul·li les dues factures que se li reclamen, de maig i juny de 2014, per un import total de 58,24 euros.